Nu är det återigen dags för den europeiska tävlingen EUWIIN, som i år går av stapeln  den 27-28 november 2013, och där utnämningen skall ske på Tekniska Museet i Stockholm.

Vill du nå ut med din produkt/företag över hela Europa?  Då kan du passa på att skänka något smått eller gott till de goodiebags som ska delas ut till de cirka 150 stycken tävlande kvinnorna från hela Europa. Kom ihåg att du då får riktigt fin reklam för ditt företag och når dessutom ut till många samtidigt!

På Tekniska museet kommer det att finnas tillfälle för företag att göra reklam på plats. Läs mer här: Inbjudan-EU Wiin AWARD 2013

EUWIIN söker även sponsorer! Vi behöver all hjälp vi kan få för att ge alla tävlingsdeltagare från hela Europa en riktigt fin upplevelse och ett oförglömligt minne från oss i Sverige!

EUWIINS hemsida

Ett stort tack till Ulrika Nordenstam, med företaget Northern Well, som skänker 150 stycken lyckoamuletter! Dessa ska ligga i de goodiebags som ska delas ut till de tävlande kvinnorna på EUWIIN 2013!

Inbjudan till EUWIIN 2013